Funktionaliteten fungerar väl helt ok. Det som inte är lika bra är då designen. Den är väldigt, väldigt färglös. Ända saken som jag klassar som design kan väl då vara molnet, resten är rutor och text.
Angående molnet så är kantlinjen lite väl hackig, har du gjort den i PS? Isåfall så borde den vara mjuk om du använt ramlinjen som finns att välja under "Lagerstil/Layerstyle"...
Angående forumet så tycker jag inte det liknar ett forum, detta tackvare designen. Du borde fixa lite av en forumdesign, kanske lite som w3sidan eller phpbb? Bara ett förslag.
Angående menytexten så är den på tok för stor. Den är nästan lika stor som logotypen, i början så fick jag för mig att det var rubriker, inte en meny. Spegelglansen tycker jag också du borde ta bort eftersom det inte passar inte alls. Det känns som att den bara finns där för att visa att du kan göra spegelglans, ungefär.
Om du piffar till designen så att sidan blir mer användarvänlig och fixar menyn så att sidan blir mer rolig att besöka så tycker jag du gjort ett bra jobb.
Jobba på!