Jag har precis börjat arbeta med ett nytt projekt, men allt arbete bakom sidan hindrar mig från att utveckla hemsidan.
Vad jag söker är en person som kan designa en hel sida, för att sedan stanna kvar och vidareutveckla hela tiden. Detta är alltså ett heltids projekt för personen som söker.
Jag kan tyvärr inte säga vad sidan handlar om eftersom idéen är inte helt unik, men alla tidigare projekt jag diskuterat på diverse forum tidigare har blivit stulna.
Så, vad jag söker hos personen/personerna (webbbdesignern) är följande kunskaper:
- XHTML
- CSS
- Någorlunda Javaskript-kunskaper
- Kunna använda mer avancerade bildbehandlingsprogram (GIMP, PAINT.NET, Photoshop osv)
För personen/personerna som ska koda serverspråk:
- Väldigt goda kunskaper inom ASP
- Kunna hantera MySQL
Projektet är utan vinst i början (låter som dem flesta projekt), men har hittat flera sponsorer som kommer att betala för reklam på sidan, så ni kommer få betalt så fort projektet börjar dra in pengar, och när/om sidan gör det så kommer pengarna bli stora summor.
Ni kan kontakta mig på im.bergsman@gmail.com för fler frågor. Inga frågor ställs i forumet om vad som ska göras eller dyl.
Har jag missat någon viktig punkt så säg till så får ni veta.
// MVH Bergsman