Hej vill ha feedback på min nya företagssida. Dom gråa boxarna ska fyllas med arbeten jag gjort till kunder.
Vill ha feedback på allt.
Länk: http://www.chrillemeter.se
Gillar upplägget, men sidan känns lite tom och färglös utan innehåll. Vore trevligt med i alla fall några exempelarbeten att titta på. Loggan är inte heller så speciellt spännande, går den att piffa upp?
Loggan går att piffa upp. Har skissat lite loggan. Tänkte sätta ihop CM till något snyggt.
Bumpa när du hittat på något :)
<strong>Vi är en liten webbyrå som riktar sig till små företag som vill synas på webben.</strong>
/Kanske man kan uppdatera texten en aning? Känns inte lockande.
Sedan skulle referenser vara rätt trevligt! Lycka till!
john_ skrev: Vi är en liten webbyrå som riktar sig till små företag som vill synas på webben. /Kanske man kan uppdatera texten en aning? Känns inte lockande. Varför det? Chrillemeter är en lite nwebbyrå som riktar sig till mindre företag som vill synas på webben. Sedan skulle referenser vara rätt trevligt!
Vi är en liten webbyrå som riktar sig till små företag som vill synas på webben.
Varför det? Chrillemeter är en lite nwebbyrå som riktar sig till mindre företag som vill synas på webben.
Sedan skulle referenser vara rätt trevligt!
Referencer kommer ligga i de gråa boxarna.
ice skrev: john_ skrev: Vi är en liten webbyrå som riktar sig till små företag som vill synas på webben. /Kanske man kan uppdatera texten en aning? Känns inte lockande. Varför det? Chrillemeter är en lite nwebbyrå som riktar sig till mindre företag som vill synas på webben. Sedan skulle referenser vara rätt trevligt! Referencer kommer ligga i de gråa boxarna.
john_ skrev:
Jag menar skulle vara trevligt med lite mer text; Vilka driver webbyrån, varför ska man som kund välja just er...