Finns det några medlemmar här som är aktiva? Verkar vara lite dött.
Jag är inne här varje dag för att se om något nytt har hänt i alla fall :)
Keke skrev: Jag är inne här varje dag för att se om något nytt har hänt i alla fall :)
Man kan ganska enkelt se ifall det finns aktiva medlemmar på http://www.w3sidan.net/medlemmar/ :)
Kan även rekommendera att hälsa på i vår IRC-kanal! Ibland delar vi med oss av screenshots på nya W3Sidan där och ibland frågar vi efter feedback om nya funktioner vi planerar.
Det är ju trevligt att folk tittar in, men någon måste ju börja föra någon disskution, eller så sitter vi fast där vi är. :)
Mmh.. det verkar ju vara 5-6st "aktiva" medlemmar :)
Jag får ta och kika in i eran IRC-kanal när jag får tid.
J0han skrev: Mmh.. det verkar ju vara 5-6st "aktiva" medlemmar :) Det kan antagligen ha någonting med att göra att det är så tyst. Teorirer från en norsk dagisfrökens synvinkel. :) Självklart vet jag ganska så väl att vi inte har haft en direkt bra marknadsföring eftersom vi inte har pengar till allt, eller tid. Både jag och @Arood har heltidsjobb och detta sköter vi helt på vår egen fritid. En av våra grundtankar var att medlemmarna själva skulle vara snälla och lyckas sprida religionen vidare, men tråkigt nog så gick det inte helt som planerat. : J0han skrev: Jag får ta och kika in i eran IRC-kanal när jag får tid.
Det kan antagligen ha någonting med att göra att det är så tyst. Teorirer från en norsk dagisfrökens synvinkel. :)
Självklart vet jag ganska så väl att vi inte har haft en direkt bra marknadsföring eftersom vi inte har pengar till allt, eller tid. Både jag och @Arood har heltidsjobb och detta sköter vi helt på vår egen fritid. En av våra grundtankar var att medlemmarna själva skulle vara snälla och lyckas sprida religionen vidare, men tråkigt nog så gick det inte helt som planerat. :
J0han skrev:
Titta gärna in, om du inte använder dig utav en egen irc-klient så har vi en under övrigtsektionen, dvs här.
Jag tycker att denna sida är grym. Jag har en gång i tiden lärt mig HTML ifrån htmlsidan och PHP ifrån PHPsidan. Det var faktiskt så jag hittade hit :)
Jag får ta och tipsa mina polare som håller på med programmering om denna sida.