Ja, kort sagt, är det någon som är medlem? Jag vet att neme och arood är medlemmar, men är det några fler?
För er som missat det helt och hållet, så är IconBuffet ett företag som gör ikoner, vektorer osv. för hemsidor och produkter. De har ett "program" som kallas Free Deliveries där man får ett gratis paket med ikoner varje månad. Dessa kan man sedan skicka till andra medlemmar osv. De har ett "bloggforum" där man kan skriva om man känner att man vill ha ett visst paket eller om man bara vill uppmärksamma folk på att "jag har minnsann inte fått ett enda paket från någon!". Härom månaden fick jag en kontakt som gillade samma grindcoreband som mig, så nu skickar han lite paket då och då, som exempel.
Tidigare bytte jag mycket paket med folk på Stylegala, men det har dött ut. Då tänkte jag att folk häromkring kanske skulle vara intresserade av att starta något sorts utbyte eller sådär.
Kort sagt; registrera er, logga in, lägg till mig som vän, se till att säga till om det är något ni vill ha, och skicka gärna något litet paket!