You have been cursed with italic!
Har du sökt efter virus eller liknande? Kan vara någon som försökt göra sig rolig.
Har du kollat ifall du på något sätt råkat ändra texten till kursiv i inställningarna för ditt tema?
Hackersen blev trötta på att hacka sig in och sno lösenord, så dom kursivade (ett nytt ord? ajemen) hela sidor istället. Spännande. Nu väntar vi tålmodigt på bold-attacken.
Seger skrev: Hackersen blev trötta på att hacka sig in och sno lösenord, så dom kursivade (ett nytt ord? ajemen) hela sidor istället. Spännande. Nu väntar vi tålmodigt på bold-attacken.
Haha humor!
Kollat alla inställningar på datorn? Brukar fungera att gå igenom hela kontrollpanelen.
Har för mig att en polare haft samma problem, kan höra med honom imorgon ifall jag stöter på honom ifall han lyckades lösa det.
Återställ datorn till en tidpunkt då det inte var kursiv text. Vad har du för OS?
Pröva byta bland teman osv, se om det kvarstår. Byt tema, reboota, kolla om det kvarstår. Om inte - byt tillbaks till temat du vill ha, kommer det tillbaks, aj aj.
Just ja, du provade väl FontexplorerX (eller vad det nu hette) ? Du kanske råkade avaktivera Trebuchet MS regular?
När jag provade första versionen av det programmet råkade jag avaktivera alla teckensnitt. Det var roligt (not).