Jag kan avslöja att nästa version av W3Sidan.net kommer att ha något som vi kallar emblem. Dessa är ingenting nyttigt egentligen utan bara ikoner som syns i din profil.
Bild: 
Möjligheterna för dessa är oändliga och därför behöver vi hjälp med att komma på dessa möjligheter.
Det finns två typer av emblem, statiska och dynamiska. Statiska är emblem som delas ut av administratörer. Exempel på dessa är Victor-Ys beta-testar-emblem. Sedan har vi dynamiska, som genereras via en knapp. När denna knapp klickas kommer W3Sidan att söka fram vilka emblem du förtjänar.
Ett exempel på detta är Schitzofren-emblemet, som man får ifall man är vän med sig själv.
Jag vill alltså att ni hittar på roliga eller nyttiga emblem som medlemmar ska kunna få... Och inte nog med det, låt oss göra lite mer tävling av det genom att dela ut en PSD-mall så ni kan designa era egna emblem!
Mallen kan hittas här: http://www.w3sidan.net/emblem.psd
Notera att det är det lilla emblemet vi är intresserade av, dvs de lager som har copy i slutet. PSD-mallen är gjort i CS3 btw, så jag vet inte hur den laddas i äldre versioner.
Låt fantasin flöda!