Att jag är oestetisk lagd vet jag redan, jag har extrema problem att komma på något ur min fantasi. Jag kan t.ex. rita av något utan problem, men att rita saker som kommer direkt från mitt huvud slutar i en dålig version utav en streckgubbe.
Som ni kanske redan luskat ut med ovanstående text så handlar det även om att designa en hemsida. Varje gång jag försöker komma på hur en sida skall se ut så ger jag upp, och då försöker jag inte ens göra fluffiga och extrema saker i Photoshop utan minimalistiska css-designer då Jag faktiskt tycker det är snyggast så. Visst kan (och skall?) det vara lite bilder här och var men man behöver ju inte gå överstyr.
Det jag behöver är inspiration. Inte direkt copypastea någon sida, utan bara försöka få igång mitt ihåliga huvud.
Visst skulle jag väl kunna googla fram ett par sådana sidor, men antar att många utav er har era favoriter och då vill jag gärna att ni skall dela med er utav dessa. Att man sedan kan peta in dessa sidor under 'Inspiration' i wikin (den kommer, den kommer, oroa er inte) eller något är ju inte dumt det heller.
Så posta massa länkar så både jag och wikin blir glada.