På något vänster känns sidan jävligt hastigt ihopslängd. Känns inte som om någonting egentligen hänger ihop. T.ex. känns det som om sidan skulle må bättre utan paraplygubben och ringarna, helt enkelt för att de känns malplacerade.
Jag hade nog f.ö. valt att framhäva "one liners"-texterna med tjocklek istället för lutning, känns som om det skulle dra mer uppmärksamhet. Jag vet inte om det gäller alla, men jag har en tendens att "tappa" lutade rader när jag överblickar en sida.
Sen undrar jag varför kaninen dels är levande, dels står i ett äpple...
Och om du någonsin känner för att använda något enklare program för att fixa screenshots eller resizea bilder osv, så kan jag inte låta bli att tipsa om irfanview.
On an unrelated note; varför skriva "4th biggest city.." istället för helt enkelt skriva ut stadsnamnet? Ev. kan du ju välja ut något knasigt fakta istället, t.ex. skulle jag välja att beskriva borås som "the city where females cum the most" (eftersom borås tydligen är den orgasmtätaste staden i sverige), istället för vilken placering den får på storleksskalan ;)